maandag 2 maart 2015

Q&A !


Het is weer tijd voor een Q&A ! Ik kreeg via mail weer enkele vraagjes binnen en die wil ik met veel plezier voor jullie beantwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen ? Kijk dan ook eens bij de andere Q&A's, misschien heb ik ze daar al beantwoord.

1. Van welk make-up product ben je fier dat je het in je bezit hebt ?
Dat blijft nog steeds mijn NAKED3 palette. Dit stond hoog op mijn verlanglijstje en ik kon dan ook niet geloven dat ik het echt kon kopen in Londen (ik kan het nog steeds niet vatten dat er echte displays van Urban Decay bestaan, het komt gewoon niet zo vaak voor dat je die ziet!).


2. Welke plaatsen in de wereld zou je nog willen bezoeken ?
Op nummer 1 staat New York. Ik zit het al jaren te zeggen maar een van de keren gaat het ervan komen, het MOET gewoon. Verder wil ik nog andere staten van Amerika bezoeken. Laten we gewoon zeggen : Amerika in het algemeen. Verder zou Syndey ook een toffe plaats zijn om eens langs te gaan. Tegen de Caraïben zeg ik anders ook niet nee ...

3. Staat er nog iets op je wishlist ?
Echt iets specifiek staat er niet op mijn wishlist, alhoewel de Miley Cyrus lipstick van MAC me nu wel erg interesseert op dit moment. En de MAC-winkel in Leuven eventjes binnenlopen, is snel gebeurd ... Als ik toch een dingetjes mocht kiezen, dan is het het Nude'Dude palette van The Balm. Ik schreef er al eerder over in dit Beautynieuws en eindelijk is hij te koop ! Ik heb 'em nog niet kunnen spotten bij Lookiss maar The Make-Up Spot verkoopt 'em al wel ! 

4. Valt je studie goed te combineren met je blog ?
Hier heb ik al eens een aparte blogpost over geschreven (klik hier). Voorlopig gaat het nog goed, ik probeer elk gaatje te vullen met artikels schrijven, filmpjes maken, foto's schieten, ... Nu ik niet alleen lessen hebben maar ook stage, is het soms echt multitasken (en neem dat echt maar letterlijk). Hoe het volgend jaar gaat gaan, daar heb ik nu geen idee van. Volgend jaar start, als alles dit jaar goed gaat, namelijk mijn thesis (= eindwerk van de masterjaren) wat betekent dat ik een heel jaar stage loop bij een bedrijf en meewerk aan een bepaald project. Op het einde van het jaar moet ik dit dan voorstellen voor een jury en ben ik (als alles goed gaat) nadien afgestudeerd. Natuurlijk kruipt daar immens veel tijd in : niet alleen de stage zelf maar ook de thesis zelf schrijven. I cross my fingers dat alles op z'n pootjes terechtkomt en dat ik tussendoor kan blijven bloggen !

Nog een vraag ? Stel ze gerust via anke-p93@hotmail.com !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten