zondag 8 maart 2015

Snapshot


Tijd voor weer een nieuwe Snapshot ! Ik vind het altijd leuk om jullie een kijkje achter de schermen te geven. Naast het bloggen doe ik natuurlijk ook een heleboel andere dingen. Kijk je mee ?




Hell yeah ! Examens gedaan, dat is terug filmen en bloggen. Eindelijk weer doen wat ik een maand lang heb moeten missen. 


Mijn uitstapje naar Brussel. Dit is het bekende Muntplein, waar ik toch wel een fotootje van moest trekken. Niet veel later stond ik in de Lush-winkel, niet zo ver van dit plein.


Ik startte met fitness ! Ik was het sporten een beetje afgeleerd maar ik ben blij dat ik het terug heb opgepikt. Zo een goed uurtje sporten, doet deugd na altijd achter je boeken te zitten. En ja : ik heb ongeveer dezelfde kleur als mijn T-shirt.


En toen zag het weer wit. Ik zat bij de kapper toen het begon te sneeuwen. Aangezien mama niet graag door de sneeuw rijdt, ging ik maar te voet naar huis. Is uiteindelijk helemaal niet ver en zo kon ik het prachtige winter landschap onderweg bekijken. 



Celebrating the good times !


EINDELIJK was het tijd om 'Fifty Shades of Grey' te gaan zien. Ik had de boeken al gelezen dus de verwachtingen waren hoog. Ik vond de film helemaal niet slecht! Velen vonden er niks aan maar ik zat nog lang nagenietend op de trein naar huis. 


Even wat reorganiseren ... Het bakje met armbandjes raakt aardig vol ...


Deze cadeautjes kreeg ik van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag. Wat ben ik er blij mee ! Vele dingen heb ik ondertussen al eens gebruikt, wat vond ik ze geweldig ! Over de MAC-bon moet ik nog even nadenken maar wees maar zeker dat dat goed besteed zal worden !


Voordeel aan te vroeg zijn : een hele aula voor jezelf. Ik kon dus gerust een (halve) selfie trekken. 


Deze foto postte ik op Instagram en Facebook : dit is Egyptian Powder. Volgens mama een heel gewild product in de jaren '80. Ik heb er een beetje research voor moeten doen maar heb niet al te veel gevonden. Wat ik wel kon lezen, is dat het met echt woestijnpoeder gemaakt is waardoor het anders werkt dan een gewone poeder. De kleur is ook bij iedereen anders aangezien het zich aanpast aan de zuurtegraad van je huid. Is in de test !


Elke morgen is het maar weer wachten op de trein. Gelukkig begint het buiten sneller licht te worden 's morgens. Ik kan er echt van genieten om in het zonnetje te zitten, luisterend naar wat muziek.


My 3 favorites !


En om af te sluiten, laat ik jullie meegenieten van een lekker bad vol met bubbels. Heerlijk na zo'n lange dag stage !

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Die egyptian powder is zo mooi <3 Ik merkte btw dat ik je nog niet volgde op bloglovin?! Heb ik maar snel gedaan :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt binnenkort een artikel van, iedereen is er zo benieuwd naar ! :D Dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen