maandag 13 april 2015

Sleek Matte Me Lip Creams

De rage van liquid lipsticks is nog lang niet voorbij, zo blijkt. Steeds meer merken komen uit met de populaire variant van dit soort lipproducten : de pigmentatie van een lipstick, de glans van een lipgloss. Een 2-in-1 product waarbij je het snel kan aanbrengen en zo wat tijd bespaart. Sleek dacht eens een twist te geven aan dit combo. Wat als er nu eens matte lip creams op de markt kwamen ? Zo gezegd, zo gedaan. Ik kocht zelf 1 kleurtje, het andere kleurtje  kreeg ik cadeau maar ik review ze vandaag allebei voor jullie!


De 2 kleuren spatten bijna van het scherm, zo fel zijn ze. Ideaal voor lente en zomer. Heel makkelijk ook : een felle lip, een mooie glow op je jukbeenderen, ogen rustig houden en je raakt er zo mee weg. De 2 kleuren die je hier ziet, zijn Party Pink, een rood-roze kleur (en ook mijn favoriet) & Brink Pink, bijna neon roze.



Zoals de naam het zelf al zegt, zijn ze compleet mat als ze opdrogen. Geen enkel glansje te bespeuren, geen ENKEL. Ze zijn uiterst gepigmenteerd waardoor je al snel buiten de lijntjes van je lippen kan kleuren.Voorzichtig zijn is hier de boodschap. En vooral : SNEL zijn. Eenmaal op je lippen aangebracht, gaat het geen kant meer op. Dus heb je een foutje ? Een wattenstaafje en wat make-up remover is vanaf dan je beste vriend. Ook tijdens het eten of drinken zit je safe want alles blijft heel mooi zitten.

Brink Pink - Party Pink


Party Pink

Brink Pink

Toch een nadeel aan deze lip producten ? Wanneer je velletjes op je lippen hebt, zie je het meteen. Het beste is als je je lippen scrubt net voor je je deze lip creams aanbrengt zodat je dit kan vermijden. Doordat ze mat zijn, drogen ze mijn lippen ook wat uit, wat een onaangenaam gevoel kan geven. Een lippenbalsem een paar minuten ervoor aanbrengen, werkt wel. En dan heb ik het nog niet gehad over elk lijntje in je lippen die nu heel zichtbaar zijn. 

Het zijn op zich wel aanraders : de pigmentatie is schitterend en je hebt in totaal 7 kleuren om van te kiezen. Toch ben ik niet helemaal overtuigd aangezien ze mijn lippen zo uitdrogen en je de lijntjes duidelijk ziet. Een gemengd gevoel dus ...

De Sleek Matte Me Lip Creams kan je vinden o.a. vinden op de website van Sleek voor €6,49.

Wat vind jij : aanraders ?

Stay gorgeous !

Anke

5 opmerkingen:

  1. Echt 2 perfecte kleuren voor de lente en zomer! Wel jammer dat velletjes snel zichtbaar zijn ,maar dat heb ik bij de meeste matte lipproducten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het allebei supermooie kleurtjes! :) Momenteel heb ik nog iets te veel velletjes maar wanneer het echt zomer is, lijken deze me ideaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zien er echt goed uit. Normaal ben ik niet voor zo een kleurje als Party Pink, maar wow wat een schone kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen