zaterdag 26 september 2015

Filmpje : Secret Life of a Beauty Blogger TAG

De 'Secret Life of a YouTuber' is een TAG die een tijdje geleden rondging op YouTube. Aangezien ik (toch) meer een beautyblogger ben dan een YouTuber, dacht ik eens mijn eigen zwaai aan deze TAG te geven. Ik heb mijn eigen versie van de vragen gemaakt en die ga ik vandaag beantwoorden !




Vragen :
- Hoe lang blog je al ?
- Hoeveel foto's maak je voor een artikel voor je de perfecte selecteert ?
- Vooruit plannen of last minute ?
- Welke evolutie zie je in de bloggerwereld?
- Het lastigste artikel dat je ooit schreef ?
- Koop je producten 'voor je blog' of alleen als je ze echt nodig hebt ?
- Hoe lang duurt het voor het schrijven v/e artikel ?
- Hoe lang wil je hiermee doorgaan ?

Ik tag :
- Ellenismyname
- TheImagePartner
- DaintyRibbons
- Essential Honesty
- Smallestdaisy
- Male Avenue

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Hele leuke vragen! Je blogt al lang zeg. En ik maak ook altijd een hele reeks foto's, dan ben ik zeker dat er zeker een goeie bij zit. En inderdaad, hoelang een artikel schrijven duurt kan echt enorm verschillen.

    BeantwoordenVerwijderen