maandag 28 september 2015

Hele maand zelfde producten gebruiken : einde

Een challenge van een maand. 10 producten om op te maken voordat ik iets anders probeerde. Ben ik in mijn opzet geslaagd? Heb ik al mijn producten kunnen opmaken die ik opgelijst had in deze blogpost ? Of zijn er toch wat failures? Dat kom je nu te weten !


Even snel de achtergrond schetsen.: Ik, als beautyblogger, heb teveel producten. Dat geef ik graag toe. Ik zoek geregeld mijn collectie uit. Ik smijt weg wat weg kan, ik geef weg wat nog weg kan gegeven worden. Maar toch wil ik ook graag producten opmaken. Ik begin meestal aan een product maar aangezien ik wel wat te testen heb liggen, komen ze altijd achteraan in mijn collectie te liggen zodat ik - jammer om te zeggen - ze vergeet. Dus ik wilde eerst deze producten opgebruiken voordat ik aan iets anders begin. Sommige producten waren nog redelijk vol, anderen hadden al een mooie pan. Ik heb mijn best gedaan en dit is het verdict !

Ik heb in totaal 3 producten opgemaakt. De Too Faced Shadow Insurance, mijn oogschaduwbasis, is helemaal opgegaan en ook mijn UNE Youth concealer kon de vuilbak in aangezien ik er niets meer uitkreeg. Mijn Catrice False Lash Effect Mascara moest sowieso de vuilbak in, de 3 maanden waren verstreken. Vind ik op zich al een hele prestatie. Ik had gehoopt dat ik ook mijn Catrice Wenkbrauwsetje en mijn Rimmel bronzer kon weggooien aangezien ik daar grote pan had geraakt maar de randjes willen maar niet opgaan. Dus ik blijf ze nog verder gebruiken, we're getting there! De Revlon Nearly Naked Foundation heb ik spijtig genoeg links moeten laten liggen doordat ik op vakantie toch wel een paar tinten bruiner ben geworden. Hij was gewoon te licht voor me waardoor ik 'em niet meer kon gebruiken. Uitstel is geen afstel dus ik blijf 'em natuurlijk lekker gebruiken.

Iets waar ik pan heb gerààkt, is mijn L'Oréal Infallible poeder. Daar zit ik dus ook op de goede weg om deze op te gebruiken. Ik gebruik deze om mijn foundation te setten, niet om gedurende de dag bij te werken (wat ik op zich al weinig doe). Ook mijn MAC lipstick in 'Sweetie' is fel verminderd in vergelijking met toen ik startte. Waar er echter nog geen verschil te zien is, is mijn MUA 'Undress me too' palette. Ik verwachtte uiteraard niet dat ik op een maand tijd bij alle kleuren pan zou geraakt hebben maar toch bij enkele. Helaas, dat is niet het geval. Bij mijn Catrice blush 'Coral me Maybe' is wel al een mooie deuk te zien dus daar zit ook schot in de zaak. Het is een kwestie van blijven gebruiken dat deze producten zullen opgaan.

Mijn producten, een maand geleden ...

Mijn producten nu.

Ik vond het een leuke challenge om te doen en wil dit wel eens vaker doen. Zo leer je niet alleen welke producten je hebt, ook leer je ze gebruiken. Ik laat me niet tegenhouden dat ik maar 2 producten echt heb kunnen opmaken, er is een goede vordering in al de andere producten.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten