woensdag 7 oktober 2015

Faby 'What are you doing tonight?'

Ik ben helemaal klaar voor de donkere kleuren op mijn nagels. Ik draag heel graag fel in de zomer en in principe kan je de lijn ook wel doortrekken naar de herfst/winter. Toch geeft het me een goed gevoel dat ik mijn donkere kleurtjes weer kan bovenhalen. Dé kleur van het moment ? Burgundy. Moeilijk te beschrijven (wijnrood-paars-ish) maar o zo mooi. Een vriendin van me ging onlangs naar Antwerpen om een bezoekje te brengen aan de Lakstore. Ze vroeg me of ik iets nodig had van daar (ze kent me veel te goed, haha!). Ik gaf haar carte blanche omdat ik weet dat ze hele goede smaak heeft, zeker op nagellakgebied. Ze bracht Faby 'What are you doing tonight?' mee. Ik was zo benieuwd hoe hij op mijn nagels zou staan !


Ik heb al verschillende mini's van Faby gehad maar dit is dus mijn eerste full-size lakje van dit merk. Aangezien de mini's mij niet teleur hebben gesteld, verwachtte ik dat bij dit lakje ook niet.


Op de bovenste foto zie je de kleur beter. Het is een donkerpaarse kleur met wat rood in. Ik ga het mezelf niet moeilijk maken en gewoon 'Burgundy' zeggen, een betere beschrijving is er volgens mij niet voor, haha! Bij de mini's had ik geen problemen met aanbrengen, en dat is ook bij deze lak niet zo. Wat lakt hij gemakkelijk ! Een laagje is mooi maar met een tweede laagje wordt het effect nog mooier. Het kwastje is iets anders. We zijn gewoon dat de onderkant van het kwastje mooi rond afgesneden is zodat je makkelijk kan lakken tot net aan je nagelriemen. Dit kwastje is recht afgesneden. En het grootste voordeel ? De lak blijft ongeveer 1,5 week goed zitten, met uitzondering van hier en daar een chip.


Faby kan je vinden bij de Lakstore of online voor €12,95.

Wat vind jij van deze kleur ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten