woensdag 14 oktober 2015

Too Faced Chocolate Soleil Bronzer

Bronzers kan je nooit genoeg hebben, vind ik. Zeker in de herfst/winter gebruik ik ze met veel liefde om dat bruine kleurtje van de zomer een beetje vast te houden. Ik word niet zo heel snel bruin maar als ik dan wél bruin zie, dan verlies ik dat tintje bijna onmiddellijk. Zo jammer ! Bronzers zijn daarom een must-have. De Rimmel Natural Bronzer is mijn favoriet of all time : mat, niet oranje en blendt goed uit eenmaal aangebracht zodat je geen strepen over houdt. Zo zouden ze allemaal moeten zijn. Toen ik eind juli naar Lille ging, stond de Too Faced Bronzer hoog op mijn wishlist. Ik hoorde er namelijk zoveel goeds over!


Ik koos voor de kleur ‘Chocolate Soleil’, de donkerste versie. Niet omdat ik er echt héél bruin uit wil zien maar omdat, als het nodig moest zijn, ik er gelijk ook mee kan contouren. Een product, 2 taken die volbracht kunnen worden. Multitasken dus. Waarom deze bronzer mij zo aansprak ? Niet alleen ruikt hij naar chocolade (mmm!), hij is ook compleet mat. I like



Ik vind de verpakking er al heel mooi uitzien, ook al is het wat aan de bulky kant. Ze hadden van mij part de verpakking ietsje platter kunnen maken (maar daarover ga ik nu niet klagen, haha!). Het is een enorme zachte poeder, goed je kwast aftikken nadat je product hebt genomen, is de boodschap ! Anders breng je algauw teveel aan. Bronzer kan je makkelijk in een '3' en 'E' vorm aanbrengen op je gezicht. Dit zijn de plaatsen waar de zon je natuurlijk zal raken zodat het niet te fake overkomt.

Telkens wanneer je de poeder opendoet, komt de geur van chocolade je tegemoet. Een vrouw en chocolade ? Perfect match! De poeder zelf blendt heel goed uit, wat ook nodig is. Je wilt immers niet met bruine strepen rondlopen. Een heel groot pluspunt, en dat is toch iets waar ik bij elke bronzer die ik koop op let, is dat hij niet oranje is. Goedkope bronzers hebben al snel een oranje tint waardoor je, als je 'em aanbrengt, er uitziet als een oempaloempa. Is dat de look waar je voor gaat ? Geen probleem ! Zo zie ik mezelf nu niet echt rondlopen.

Links : zonder bronzer - rechts : bronzer in de '3' en 'E' beweging aangebracht

Ik vind het een heel fijn product, al is het niet meteen 'wauw!'. Verbaast dat je ? Toch is het zo. De Rimmel Natural Bronzer is in mijn ogen vergelijkbaar (het enige verschil is dat hij niet naar chocolade ruikt) en je betaalt er minder dan de helft voor. Maar ik vind 'em fijn en blijf 'em zeker gebruiken, don't get me wrong. Ik vind het een fijne poeder die mat is en die heel goed aanbrengt. Zo hou je toch nog net ietsje langer dat bruine tintje vast van de zomer. 

De Too Faced Chocolate Soleil Bronzer kan je vinden bij Sephora of online voor €26.

Welke bronzer is jouw favoriet ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten