maandag 14 december 2015

Eucerin Hyaluronfiller CC Cream

Ik test zelf veel producten uit en soms ontdek ik daardoor veel nieuwe holy grails. Echter kan ik niet alles uittesten omdat ze misschien niet voor mijn huidtype geschikt zijn of omdat ze niet echt mijn ding zijn. Deze Eucerin Hyaluron filler is nu net niet geschikt voor mij om te testen maar ik wist wel aan wie ik de job van tester kon overdragen voor dit product : de mama. Vandaag lees je haar review !



Ik schets nog even de achtergrond van de mama: ze heeft dezelfde gecombineerde tot vette huid als ik. Zelf gebruikt ze heel weinig make-up, alleen op speciale gelegenheden wilt ze zich wel eens opdoffen. Ze heeft weinig tot geen rimpels (en daarin hoop ik haar genen geërfd te hebben zodat ik er later ook zo goed uitzie!). Nog even over het product zelf : deze CC cream bevat hyaluronzuur, een natuurlijk bestanddeel die ook in onze huid zit om deze stevig te houden. Naarmate je ouder wordt, verlies je deze component. Door dit hyaluronzuur toe te voegen in de CC cream zou je huid er beter moeten uitzien. Met dit in het achterhoofd kan je haar review beginnen te lezen.

'Ik draag zelf heel weinig make-up al begin ik meer en meer dagelijks getinte dagcrème te dragen. Ik zie er dan net een beetje beter uit en zo verdwijnen de wallen onder mijn ogen als sneeuw voor de zon. Toen Anke dan ook vroeg om deze Eucerin Hyaluron filler CC cream te testen, wilde ik dat meteen door. Ik gebruikte voordien telkens mijn Olaz getinte dagcrème maar afwisseling kan absoluut geen kwaad.'



'Ik heb van mezelf niet echt rimpels maar heb wel last van wat vlekjes in mijn gezicht. Ook de rode wangen heeft mijn dochter van mij geërfd. Dus ik zoek toch iets meer dekking in een getinte dagcrème dan normaal. Ik heb me laten vertellen dat CC cream voor Color Correcting staat. Met andere woorden : het zou het probleem van mijn rode wangen moeten aanpakken. Dat doet het zeker. Ik krijg er een mooie egale teint van, mijn rode wangen zijn opeens verdwenen. Best wel een raar zicht als je altijd gewoon bent geweest dat je wat rode wangen hebt. En toch... Het geeft me een natuurlijke uitstraling, net of ik niks opheb maar gewoon goed geslapen heb en zo ben opgestaan. 

De substantie is niet echt een crème, meer een gel waardoor het aanbrengen makkelijk gaat en goed uitsmeert. Een pompje is op zich al genoeg om heel mijn gezicht te doen. Ik breng het product aan met mijn vingers (omdat dat nu eenmaal snel gaat in de ochtend) maar met een kwast zou het absoluut ook gaan. Wat ik wel opmerk, is een sterke parfum. Ruikt op zich heel lekker maar ik pas toch op met producten die veel parfum bevatten. Verder blijft de CC cream goed op zijn plaats zitten gedurende de dag. Ik begin hier en daar een beetje te glanzen maar heb daar helemaal geen problemen mee.' 


Verder voeg ik graag nog aan de review van mama toe dat deze CC Cream een SPF van 15 bevat, wat zeker een heel groot pluspunt is! Beschermen tegen de zon, ook al schijnt ze niet, is heel belangrijk. Het is niet omdat de zon niet schijnt, dat de straling daarom niet schadelijk kan zijn.

Ik heb zo het gevoel dat mama heel tevreden is over deze CC cream ! Ik zie het potje toch telkens op het badkamermeubel staan, wat zoveel betekent dat ze het gebruikt heeft 's morgens voor ze naar haar werk vertrekt. Dank je Eucerin !

De Eucerin Hyaluron filler CC cream kan je vinden bij de apotheek voor €19,99 (50 ml - Light/Medium).

Iets voor jouw mama ?

Stay gorgeous !

Anke



0 reacties:

Een reactie posten