maandag 22 februari 2016

Orly 'Melrose' Collectie / Lente 2016

We zitten in de helft van februari dus officieel zijn we niet zo heel erg ver meer van de lente ! Als dat je niet gelukkig maakt, weet ik het ook niet meer. Ik heb het gehad met het regenweer en de koude wind, geef mij maar een helder zonnetje, een paar graadjes warmer en al het groen dat weer tot leven komt. Met al die kleuren die opnieuw tot leven komen, horen ook je nagels in bijpassende kleur te zijn. Daar is de Melrose collectie van Orly perfect voor ! Zes prachtige kleurtjes die van je nagels zullen afspatten. Ik ben helemaal into deze kleurtjes!



Elk flesje bevat 18 ml wat zoveel betekent dat je er wel een tijdje zoet mee bent. De kleuren variëren van zacht koraal naar fel mintgroen. Elke kleur die je aan de lente doet denken, zit in deze collectie (daarom is het zo moeilijk om te kiezen welke kleur je eerst zou willen dragen!). Tijd voor de swatches !



Feel the Funk is een wat doorzichtig paars lakje met glitters in alle kleuren van de regenboog.Verbaast het je dat deze nagellak me aan eenhoorns en elfjes doet denken, haha? Twee laagjes is best oké om een goede dekking te krijgen.



Trendy is het moeilijkste lakje van allemaal. Ook al ziet het er echt heel mooi uit (en dat is het ook!), het lakken gaat heel stroef. Het lijkt wel of er stukjes in de nagellak zitten waardoor het lakken niet egaal gaat. Hier zijn ook twee laagjes nodig voor een goede dekking.




Vintage is een van mijn favorieten. Mijn favoriete kleurtje in de zomer is mintgroen, het spat gewoon van je nagels af. Met dit kleurtje is dat niet anders. Twee laagjes geeft je een perfect gelakt resultaat.



Hip and Outlandisch is een donkere variant van 'Vintage'. Hier is een laagje al genoeg !




Window Shopping is hot ! Deze lak is voor de durvers aangezien deze van je nagels afspat. Vooral in de zomer als je een beetje kleur hebt, gaat deze extra mooi staan. Ook hier is weer een laagje genoeg.




Beautifully Bizarre is de laatste in het rijtje. Deze lichtroze milky kleur met een groene duochrome-en-toch-een-beetje-parelmoer glans is echt een pareltje. Hier heb je toch ook twee laagjes nodig voor een perfecte dekking.



De nagellakken lakken goed en drogen snel, wat zeker een groot pluspunt is. En de vrolijke kleurtjes maken mij helemaal enthousiast voor volgende maand wanneer de lente officieel start !

De Orly Melrose collectie kan je vinden midden maart in de winkels van Di voor €12,95 per flesje.

Welk kleurtje zie jij helemaal zitten ?

Stay gorgeous !

Anke


0 reacties:

Een reactie posten