maandag 25 april 2016

Hema Soft Matte Lip Balm

Als de lente in het land is en het zonnetje schijnt, dan heb ik zin om weer de felle lipkleuren boven te halen. Ik heb onlangs mijn make-up collectie helemaal uitgeruimd (klik hier voor de opruimvideo!) en de lipkleuren weggedaan die ik niet meer droeg of die gewoon te oud waren. Wat nu in mijn collectie zit, zijn de kleuren en producten die ik ook écht gebruik. Voordeel van opruimen : je vindt ook producten terug die je helemaal vergeten was. Maar soit : dit even ter inleiding naar deze producten : de Hema Soft Matt Lip Balms. Matte kleuren vind ik enorm mooi maar ik weet nog steeds niet of ze echt bij mij passen. En toch : ik hoorde zoveel goeds over deze producten van de Hema dat ik ze toch eens een kans moest geven.


De typische potloodvorm : het keert steeds maar terug (Clinique moet blijkbaar toch iets heen ingenieus hebben uitgevonden met de Chubby Sticks?). De vorm is gewoon heel makkelijk : een groot potlood om je lippen mee in te kleuren. Geen slijpgedoe hier (daar heb ik echt een hekel aan) maar gewoon een twist-up systeem die je leven heel wat makkelijker maakt. De potloden op zichzelf zijn enorm zacht en glijden over je lippen. 



Ik koos voor de nummers 02 en 15 omdat dat de kleuren waren die ik het meeste zou dragen. Nummer 02 is een typische my lips but better kleur, eentje die je elke dag kan dragen. Je hoeft bij deze kleur ook niet na te denken, zo'n kleurtje past bij elke ooglook goed. Nummer 15 is al iets meer out of my comfort zone. Toch heb ik mezelf beloofd dat ik niet zo zeer de 'gewone' kleurtjes meer moet kopen, maar ook eens mag experimenteren met meer kleur. Zo gezegd, zo gedaan. Ik vind het op zich wel een hele mooie kleur, die diepere bessentinten trekken me toch steeds meer aan.



02

15


En ik vind dat ze er nog zo slecht niet uitzien ! Voor nummer 15 (rechtse foto) doet me een beetje een zomers gevoel krijgen. Zijn ze nu compleet mat ? Ja ! En eigenlijk vind ik nog wel dat ik er mee sta. Ik dacht dat het mijn look eerder flets zou maken, wat duidelijk niet het geval is. Wat nu met de houdbaarheid ? Een drankje overleven ze wel, na een hapje eten ben je de kleur aan de binnenkant van je lippen wel kwijt. Daar zal je even moeten bijstiften.

De Hema Soft Matt Lip Balms kan je vinden bij Hema voor €3,50 per stuk. Ze zijn verkrijgbaar in totaal 8 tinten.

Wat vind jij van deze producten ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten