maandag 18 april 2016

Inglot Cream Concealer

Concealer is een product waar ik niet zonder kan. Mijn donkere wallen springen er zo uit als ik in de spiegel 's morgens kijk en ook de random puistjes die zomaar op mijn gezicht  verschijnen once in a while, zijn niet welkom. Concealer is daarom het perfecte product om alles te bedekken. Ik heb onlangs al een paar make-up producten opgemaakt (de opgemaakt video komt er binnenkort aan!) dus mocht ik weer in mijn te testen bak grabbelen om iets nieuws open te maken. Deze Inglot Cream Concealer zag er zo goed uit, dat ik er spontaan blij van werd. Benieuwd naar hoe deze werkt?



De verpakking doet me denken aan de concealer van MAC : een knijptube. Vind ik op zich een hele fijne verpakking aangezien je kan controleren hoeveel je eruit wilt hebben. Een pompje is hygiënischer, dat wel maar soms is 1 pompje al teveel.



Ik heb de kleur '21', de lichtste kleur die ze hadden. Ik ben voor het moment zo licht als het maar kan zijn (dat ben ik ongeveer 2/3de van een jaar, haha!) dus ik kon wel zo'n lichte concealer gebruiken. Zou hij dan té licht zijn, dan kon ik 'em nog onder mijn ogen gebruiken voor een oplichtend effect. De concealer is eigenlijk perfect van kleur om puistjes weg te werken (zo zie je maar hoe licht ik nu ben!). Onder de ogen zou ik 'em nu niet gebruiken, hij is redelijk dik van textuur. Als je 'em wel onder de ogen zou aanbrengen, is dat geen enkel probleem maar dan moet je 'em extra goed afpoederen zodat 'ie niet in de lijntjes kruipt onder je ogen. Je krijgt namelijk makkelijk een cakey effect dan.


Doordat 'ie zo dik is, is het wat moeilijker om deze uit te blenden. Toch: eenmaal uitgeblend, geeft hij een prachtige dekking en gaat hij ook nergens naartoe gedurende de dag. Hij is precies mijn kleur, dus hij blendt heel mooi in in mijn foundation. Je hebt maar een heel klein beetje nodig om alles goed te bedekken, je brengt algauw teveel aan als je niet oplet. Gepigmenteerd en een goede dekking geven, doet ‘ie wel! Ik gebruik ‘em voor overige puistjes op m’n gezicht want zoals ik al zei: onder mijn ogen geeft het gewoon een cakey effect. Ik sta ervan versteld hoe goed deze is!

Ik ben heel tevreden over deze concealer en raad ‘em zeker aan. Zoek je een goede dekking in een concealer ? Dan moet je deze zeker eens uitproberen ! Blend goed, geeft een goede dekking en blijft goed zitten. Jep, ik heb een nieuwe favoriet !

De Inglot Cream Concealer kan je vinden bij Inglot voor €14 en is beschikbaar in 10 verschillende tinten.

Welke concealer is jouw favoriet ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: