zaterdag 28 mei 2016

Filmpje : Love it or Leave it | Mei 2016

Wat is het lang geleden dat ik nog een Favorieten video heb gemaakt! Ik heb deze video's een beetje on hold gezet omdat ik vond dat ik niet genoeg producten had om elke maand te laten zien. Ik probeerde heel wat nieuwe dingen, dat wel maar vond niet meteen producten thuis die mijn absolute favorieten waren die maand. Nu wil ik er wel een paar combineren in deze video zodat jullie kunnen zien wat voor leuke producten ik ben tegengekomen de afgelopen tijd.




Producten die je voorbij zag komen in de video :
- Catrice Prime & Fine Contouring Kit
- Hema Matte Lip Balm 02
- Catrice Luxury Lashes Volume mascara
- Sleek Oil-free Maatifying Primer
- Laino kleimasker
- Sleek All Night Long oogschaduwpalette

PS : Ja, er liep duidelijk iets mis tijdens het editen, mijn excuses !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten