zondag 29 mei 2016

Tip van de Week : Smooth eyeliner

Ik wissel graag van qua soorten eyeliner: ik heb in het begin heel veel potlood gebruikt, dan ging ik naar de gelvorm over en nog een beetje later was de liquid eyeliner aan de beurt. De reden waarom ik graag wissel van vorm is omdat potlood niet altijd praktisch is: eenmaal wat gebruikt, moet je het slijpen. Om nog maar te zwijgen over hoe stroef sommige potloden kunnen zijn. Je ogen zijn heel delicaat, je huid is op die plaats het dunst, dus je moet sowieso heel voorzichtig zijn met de huid rondom je ogen. Dan heb ik geen zin om 21588556 keer met een potlood over het lijntje te gaan. Om het gemakkelijker te maken, is er wel een gemakkelijk trucje...





Je potlood is gemaakt van kohl, een substantie die heel gevoelig voor warmte. Dus wat dacht je van je eyeliner even op te warmen? Gewoon even je eyeliner een paar seconden in de vlam houden. Voel even of dat het niet te warm is om op je ogen te gebruiken (we willen ons geen pijn doen, zeker niet als je het op je waterlijn denkt te gebruiken!). Je eyeliner zet nadien heel smooth een lijntje waar je maar wilt.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten