woensdag 1 juni 2016

Snapshot


En alweer is de maand voorbij. Alweer een blogpost met foto's van afgelopen maand die op jullie te wachten staat. Ik beëindigde mijn thesis, vierde het met alles erop en eraan, had mijn laatste les OOIT en nam ook een beetje een break (want dat had ik nu eenmaal echt nodig). Kijk je mee ?



Een zomerse avond en op het juiste moment afgedrukt. Hoe ik 'em daar zag liggen : echt een plaatje. Op dat moment wou ik ook even een hond zijn: even niet denken aan al de deadlines, gewoon slapen.



Er is hard gewerkt de afgelopen tijd maar er mocht ook wat ontspanning zijn. Aangezien ze echt enorm warm weer gaven, kon een BBQ niet uitblijven. Gezellig met vrienden de BBQ aansteken met daarna mijn favoriete dessert : moelleux met ijs en rode vruchten. Ik krijg er weer zin in als ik naar de foto kijk, njam!


En toen zat ik bij Sofie thuis ! Het was mijn allereerste collab ever en ik ben enorm blij dat ik dat met haar gedaan heb. We hebben heel wat gepraat en gelachen en het filmen ging van een leien dakje. Het resultaat heb je onlangs kunnen zien (klik hier). Ik heb de smaak op zich wel te pakken en wil heel snel een volgende collab opnemen !


Maar eenmaal de deadline dichterbij kwam, moest er uiteraard ook hard gewerkt worden. De laatste paar dagen was het telkens dezelfde cirkel : opstaan - labo - eten - labo - slapen. Ik was moe maar uiteindelijk wel voldaan dat ik het allemaal gehaald had.


Voor een kleine mentale steun : rood fruit - mascarpone - speculaas. Simpel maar o zo lekker !


En dan : het moment van de waarheid : het moment wanneer je je eindwerk laat afdrukken en inbinden. Werk van maanden dat je voor het eerst in handen hebt. Het voelt wel een beetje raar, dat geef ik eerlijk toe maar ik ben er enorm fier op dat ik dit heb kunnen realiseren. Een mooie afsluiter van mijn studententijd.


Eenmaal afgeprint, moest ik 'em nog binnenbrengen bij de verantwoordelijke. En daarna : flesje openen en het gezellig vieren op de trappen van Gasthuisberg...


... om daarna het vieren voort te zetten in de Quetzal in Leuven. Want ja : bij elke feestje hoort toch een beetje chocolade?


Nog geen dag later had ik mijn allerlaatste les. ALLERLAATSTE LES. Als je student bent, wacht je je hele schoolcarrière op deze dag. Geen boeken meer meezeulen, geen (saaie) lessen meer volgen. Maar eenmaal deze dag aanbreekt, voelt het een beetje raar. Je bent uiteraard nooit te oud om te leren maar de gedachte dat ik nooit meer in de aula zal zitten, maakt het een beetje nostalgisch.


Ik had een weekje vrij en er stonden heel wat leuke dingen op het programma. Ik vlogde mijn weekje, zo leuk om te doen! Resultaat zien jullie zaterdag!


Maar helaas, ook ik ontsnap niet aan de examens. Ik moet er dit semester maar eentje doen en daarna is de verdediging van de thesis aan de beurt. Nog even en ik ben student af.

Voor de blokkende studentjes onder ons : veel succes ! Ik duim voor jullie mee en hopelijk kunnen we al feestend de zomervakantie inzetten. Voor de werkende mensen onder ons : geniet van het zonnetje en duim even voor me mee !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten