maandag 18 juli 2016

Herontdekking : MAC 'Chatterbox' Lipstick

De populariteit van merken gaat in ups and downs. Toen ik net begon met make-up, was MAC hét merk; samen met Coastal Scents, bekend van de kleurrijke oogschaduwpaletten. Aangezien MAC toen zo populair was, vooral in Amerika, kon het ook niet anders zijn dan dat ik zo snel mogelijk een bezoekje plande aan de MAC store in Antwerpen. Mijn eerste producten waren toen een oogschaduw en een lipstick. De oogschaduw was goed gepigmenteerd en toen een van mijn favorieten (naarmate ik meer merken begon te ontdekken, besefte ik dat MAC niet de enige speler op de markt was). Maar de lipstick… fell in love. Waarschijnlijk lag het ook wel aan de soort lipstick (amplified, een van mijn favoriete formules van MAC). Je kan al raden wa er gebeurde ? Bij elk bezoekje aan de MAC winkel, kocht ik steeds opnieuw een lipstick. Resultaat: ik heb er nu wel een aantal *ahum* in mijn collectie steken. Een paar jaar geleden was het de trend van de liquid lipsticks. Ik probeerde er eentje uit and fell in love againZo erg dat ik gewoon mijn MAC lipsticks links liet liggen.  


Ik vond liquid lipsticks gewoon zo veel gemakkelijker: de dekking van een lipstick, de glans van een gloss. Klaar. Gewoon even aanbrengen en je kon zo de deur uit. Helaas leden mijn andere lipsticks daar onder. Waar ik voordien mijn favoriete lipsticks had klaarliggen, maakten deze plaats voor liquid lipsticks. Toen ik onlangs nog een keer rommelde in mijn lipproducten deel van mijn collectie  (wat ik vaak doe), kwam ik mijn geliefde lipsticks tegen. Ik was ze helemaal niet vergeten maar ik nam ze gewoon nooit meer. Toch, voor een bepaalde gelegenheid waar ik naartoe moest, heb ik mijn favoriete MAC lipstick weer eens bovengehaald : Chatterbox. En ik sloeg me op mijn kop omdat ik ‘em niet meer gebruikt heb. Hij stond jarenlang op nummer 1 aangezien deze kleur mij zó aansprak !




En ook hier weer kreeg ik flashbacks naar hoe fijn 'ie eigenlijk was. Hij dekt goed, blijft goed zitten, droogt mijn lippen niet uit. Het is een MAC lipstick die zijn geld meer dan waard is. Een typisch zomers kleurtje dat in mijn everyday bakje komt te zitten vanaf nu !

Dus dames, een goede raad: rommel in je eigen collectie eens en kijk wat je nog tegenkomt. Oude favorieten die je misschien vergeten was, producten waarvan je hield maar die op de een of andere manier toch achteraan in je kastje zijn beland.  

Wat heb jij onlangs herontdekt? 

Stay gorgeous! 

Anke 

1 opmerking:

  1. Dit is echt een prachtige kleur, alles van MAC is zooo mooi!
    Ik volg je blog nu op bloglovin, volg je me terug? X

    BeantwoordenVerwijderen