vrijdag 2 september 2016

Snapshot


We zijn september. De zomervakantie is officieel voorbij. Wat is het snel gegaan. Het lijkt net of ik mijn proclamatie eind juni heb gehad en we zijn al 2 maanden verder. September wordt een spannende maand aangezien ik mijn koffer al stilletjes aan mag beginnen maken voor de US. Augustus was een bijzondere maand. Ik had mijn allerlaatste werkdag van het jaar, had gezellige afspraakjes met vrienden en bereidde me voor op een weekje vakantie. Vandaag deel ik met veel plezier mijn foto's van de afgelopen maand!



Als je liefste hondje je zo schattig aankijkt maar je wel beseft dat ze een echt luxeleventje hebben. Life can be tough...


Mijn Colourpop bestelling kwam binnen ! Dankzij Romina kreeg ik de kans om Colourpop voor het eerst te bestellen. En wat zijn de producten fijn ! Er zijn al 2 reviews online gekomen (klik hier voor de oogschaduws en hier voor de Lippiestix). De andere artikels zijn nog onderweg !



Mijn jaarlijkse BBQ voor de vriendinnen werd ook dit jaar een feit. Lekker eten, gezellig samenzijn en vooral veeeeeel bijbabbelen. Zij werken nu allemaal, ik ben dan 6 maanden weg. We hebben heel wat in te halen, lijkt me. En met de nodige spijs en drank werd het heel gezellig. Wat had ik ze gemist!


En een beetje nostalgie bovenhalen, kan nooit kwaad. Ik heb altijd met Monopoly gespeeld met echt geld, hier zijn ze al een stapje verder gegaan en was het met bankkaarten te doen. Monopoly is en blijft een leuk spel, tijdloos. 


Nog een traditie op de BBQ: cadeautjes geven. Die traditie is er eens ingeslopen en heeft sindsdien stand gehouden. Echt stuk voor stuk fijne cadeautjes die met veel plezier gebruikt zullen worden. Dit Tarte Tartelette in Bloom Palette zat er ook tussen! I tell you: het is prachtig. Review kom er nog aan !


Na een thesisjaar en 2 maanden vakantiewerk moest ik de afdeling Forensische Geneeskunde 'vaarwel' zeggen. Ik vond het een van de beste plaatsen om ervaring op te doen en had stiekem enorm veel spijt dat ik daar weg moest. Helaas, aan alles komt een einde.Ik had het er enorm naar mijn zin en leerde er veel bij over de forensische genetica.


Aangezien het zo snikheet was, trakteerde ik de collega's op ijsjes op mijn laatste dag. Een verfrissing die door iedereen wel gesmaakt kon worden, haha!


Het begint te kriebelen. Begin nerveus te worden. Het grote avontuur. Nog exact 16 dagen. Alle voorbereidingen zijn getroffen, nu is het alleen nog echt vertrekken. Aan de ene kant heb ik er enorm veel zin in om 6 maanden in Amerika te wonen en gewoon de cultuur daar op te snuiven en daar naar school te gaan; anderzijds is het vertrek altijd het moeilijkste. Gelukkig heb ik al contact gehad met een meisje dat met mij samen op het vliegtuig zit, dus dat maakt die 15h vliegen toch een beetje comfortabeler. Eerst dat afscheidsfeestje nog, zodat ik iedereen nog eens kan terugzien voor ik vertrek.

Als jullie dit lezen, ben ik eigenlijk net terug van een weekje Frankrijk (Instagram en Snapchat hebben jullie het verhaal wel verteld). Even een weekje weg van alles, vooral uitblazen van al het werk van afgelopen jaar. Even de batterijen opladen om er daarna weer tegenaan te kunnen. Ik hoop dat diegenen die terug naar school moesten gisteren, een goede start van het nieuwe schooljaar hebben gehad. Make it your year!

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten