maandag 17 oktober 2016

Beautynieuws !


Het is niet omdat ik aan de andere kant van de wereld zit, dat ik daarom jullie de nieuwtjes op Belgisch en Nederlands grondgebied wil onthouden. Ik krijg nog steeds de persberichten (dank jullie wel PR-bureau's!) en die wil ik dan ook graag met jullie delen. Let's go!


1. Rimmel Fresher Skin Foundation - €13,49
Mousse foundations waren heel erg hip in de 90's. Maar aangezien alles van de 90's terugkomt, is dit er ook eentje van. De Fresher Skin Foundation van Rimmel is heel luchtig en zou de poriën niet mogen verstoppen, ondanks het een mousse is. Hij claimt luchtig te zijn en bestand te zijn tegen de luchtvochtigheid en transpiratie. Verkrijgbaar in 4 verschillende tinten bij Kruidvat en Di.


2. OPI 'Breakfast at Tiffany's' Collectie - €14,95
Het is altijd uitkijken naar de nieuwe collecties van OPI. Ik vind ze zelf altijd enorm geslaagd en zou ze meteen allemaal kopen. Ook de kleuren van deze eindejaarscollectie - Breakfast at Tiffany's - zijn helemaal mijn ding. Vooral de donkere kleuren spreken me deze keer enorm aan. Zoals altijd kan je ook de mini's krijgen, deze zijn €22,50 voor 4 mini's. Verkrijgbaar bij Lakstore en Planet Parfum.

Fire Escape Rendezvous - Apartment for Two - Breakfast at Tiffany's - Five-and-Ten

Sunrise...Bedtime - Can't Read without my Lipstick - I'll have a Manhattan - Rich & Brazilian

I Believe in Manicures - Champagne for Breakfast - Meet my 'Decorator' - Got the Mean Reds


3. Yves Rocher Eindejaarscollectie // Geuren & Make-up
Het is inderdaad nog maar oktober maar de eindejaarscollecties beginnen stilletjes aan al allemaal mooi in de winkels te liggen. De feestdagen zijn mijn favoriete dagen van het jaar, ook omdat zoveel moois in de winkels ligt. Yves Rocher komt zowel met geuren als met make-up uit!


Peelende Douchegel 200 ml: € 3,95
Bad- en Douchegel 200 ml: € 1,95
Vloeibare handzeep 190 ml: € 2,95
Bodymilk 200 ml: € 4,95
Bad- en Douchegel 400 ml: € 3,90
Voedende Lippenbalsem 4,8 g: € 1,95
Hydraterende Handcrème 75 ml: €2,50
Eau de Toilette 100 ml: € 7,95



Mono Oogschaduwpoeder Or / Argent / Cranberry: € 13,90
Glossy Lip Pen Or / Argent / Cranberry: € 13,90
Nagellak Or / Argent / Cranberry: € 5,90
Glossy Topcoat: € 9,90
Lippalet: €15,90
Oogschaduwpalet: €15,90
Blush: €15,90

4. Only You Eindejaarscollectie 
En als we het dan toch over de eindejaarscollecties hebben, kan ik evengoed nog even doorgaan met de collectie van Only You. Prachtige paletten en make-upjes, luxueuze make-up tasjes en leuke geschenksets. Ideaal als je beautyliefhebbers in de familie/vriendenkring hebben!

€49,95

€4,95 per stuk

S - €9,95
M - 14,95
L - 19,95
€7,95
€14,95

€9,95

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten