vrijdag 4 november 2016

Mijn Go To Make-up Look

Zoals ik in dit artikel zei: ik heb nog geen enkel full face make-up gedragen sinds ik hier ben. Ook niet nu het wat 'kouder' begint te worden. Ik heb het gevoel dat mijn huid er met de dag beter uit gaat zien (of is dat door de liters water dat ik drink en de kilo's avocado's dat ik eet?). Anyway: waar ik thuis bezorgd was over mijn verschillende kleuren in mijn gezicht, de pukkeltjes die ik moest verbergen en de contour die scherp moest staan; heb ik hier daar totaal geen behoefte aan. Simpel en snel: dat zijn de belangrijkste trefwoorden in de ochtend. Hoe ik er dan uitzie ?


Met een paar producten probeer ik er wat frisser uit te zien 's morgens. Mijn donkere kringen zijn - door het drinken van het vele water hier - zo goed als verdwenen. Niet gezegd dat ik er geen meer heb: wanneer ik niet zo goed geslapen heb, dan zie je de zakjes goed onder mijn ogen. Voor nu is dat probleem niet echt aan de orde waardoor ik ook geen concealer nodig heb (dat was thuis ondenkbaar!). Ook krijgen de puistjes veel minder aandacht omdat ik er gewoon geen heb. Zoals ik al zei: mijn huid is hier fel verbeterd als het op onzuiverheden aankomt. Geen foundation dus voor mij! Ik had mijn donkerste foundation van thuis meegebracht maar ik denk dat deze zelfs te licht voor me is nu, haha!


De producten die ik gebruikte :
- Catrice wenkbrauwkitje
- Urban Decay Perversion Eyeliner
- Urban Decay NAKED Basics 2 Eye Shadow Palette
- Kiko Volume Eyes+ Active Mascara
- Bourjois Plum Russian

Mijn eyeliner kan ik nooit opgeven. Zonder mijn eyeliner spreken mijn ogen gewoon niet. Ik doe geen wing aangezien ik mijn gel eyeliner niet bij me heb en dat is echt mijn favoriete product om een mooie winged eyeliner mee te zetten. Een gewoon lijntje boven mijn oog is dus meer dan genoeg. Twee laagjes mascara zorgen ervoor dat ik toch iets van wimper heb. Mijn wenkbrauwen inkleuren en een mooie lipkleur maken het af. Meestal ga ik voor deze rode kleur van Bourjois aangezien ik deze lichtjes kan aanbrengen voor overdag; een 2de laagje gaat eerder voor 's avonds.

Zoals je ziet, is het niet moeilijk met een paar producten. Ik had mijn 'normale' producten mee, zoals contourproducten, oogschaduw, etc. maar die heb ik dus nog niet 1 keer aangeraakt. En voorlopig gebeurd dat ook niet. Voor de feestdagen kan ik al wel voorspellen dat alles eens zal bovengehaald worden, haha!

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten