zondag 18 december 2016

Plog : een normale schooldag

Velen onder jullie vroegen zich af hoe een gewone schooldag eruit zag. Bij deze: ik laat het jullie zien aan de hand van foto's !




Goedemorgen ! Mijn wekker loopt af, afhankelijk van wanneer ik les heb. Deze morgen moest ik er vroeg uit aangezien ik om 08:40 les had. Het is ijskoud dus ik snooze nog 9 minuutjes maar dan kom ik er echt uit.


Make-up time ! Zoals ik al zei, ben ik simpel 's ochtends. Wenkbrauwen, eyeliner, mascara. Ik ben geen moeilijke op dat vlak.


Ontbijtje ! Ik eet al 3,5 maanden elke ochtend granola met yoghurt en een banaan. Ik ben verslaafd aan granola en dat komt goed uit want ze hebben hier in de winkels keuze genoeg!


Hop naar school. Mijn roommate heeft hier een auto gekocht en is zo vriendelijk om mij elke morgen mee te nemen naar school. Muziekje aan en onderweg van het goede - maar koude - weer genieten. Rustig wakker worden, noemen ze dat.


Afhankelijk van de dag, heb ik verschillende lessen. Toen ik mijn Cambridge programma deed, deden we ongeveer elke dag hetzelfde aangezien we ons moesten voorbereiden op de test. Nu ik dat niet meer heb, heb ik verschillende vakken wat het wel wat interessanter maakt.


Mijn roommate heeft een ander lessenrooster als ik dus ik neem de bus terug naar huis. Ook wel even leuk, wat tijd voor mezelf. Lijkt misschien wat raar maar met muziek in de oren, kan ik heerlijk wegdromen.


Middag ! Tijd om middageten te maken. Het hangt er een beetje vanaf in wat ik zin heb. Meestal eet ik een eitje, soms maak ik eens spaghetti. Het hangt er maar vanaf wat er in huis is. Deze middag had ik Panda Express. Niet meteen het gezondste maar o zo lekker !


Normaal gezien zou ik nu huiswerk beginnen maken maar met de verandering in lessen na mijn programma, heb ik dat nu niet meer. Daarom heb ik tegenwoordig wat meer tijd om te bloggen !


Mijn roommate en ik zijn verslaafd aan Gossip Girl. Op 1 avond hebben we een heel seizoen gekeken, je moet niet vragen; wij kennen de definitie van bingewatchen.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten