maandag 19 december 2016

Zoya Nagellak 'Brigitte'

Voor ik naar Amerika vertrok, had ik al wat research gedaan naar welke producten ik graag wou hebben. Ik heb ze bijna allemaal, gelukkig ! Een van de merken die op mijn lijstje stonden, was Zoya. Zoya is een nagellakmerk waar de kwaliteit te vergelijken is met Essie en OPI maar veel goedkoper is. Wel, dat is wat me altijd verteld is. Nu ik eindelijk hier was, kon ik mijn kans grijpen en er een paar meebrengen om ze zelf uit te testen. Ik testte deze week Brigitte uit.


De Zoya nagellakken staan erom bekend om enorm glanzend te zijn: het effect van gel in een gewone nagellak. Dat zie je op onderstaande foto ook wel. Aangezien ik geen base en top coat heb meegebracht, moet ik het maar even zonder doen. Voordeel hiervan? Zo zie ik of de kwaliteit van een nagellak goed is.

Onderstaande foto werd gemaakt na 1 laagje aangebracht te hebben. Aangezien het een soort creamy kleurtje was, had ik al wel een voorgevoel dat deze goed zou lakken maar het is altijd even afwachten. Gelukkig maakte Zoya mijn verwachtingen waar want het resultaat zie je onmiddellijk: een goede dekking met heel veel glans (dat deze keer niet aan een top coat kan liggen, want ik had er geen bij, haha).


Aangezien ik dus geen top coat had, kon ik ook perfect de houdbaarheid testen. Een top coat zorgt er meestal vooral de je nagellak langer mooi blijft en echt 'vast' zit zodat het wel een aantal weken kan meegaan. Ik was dus heel benieuwd hoe lang mijn manicure mooi zou blijven. Helaas, na 3 dagen begon mijn nagellak al te chippen. Op zich niet slecht als je weet dat het zonder top coat is dus met de hulp van een extra stap 'em misschien een heel week laat goed zitten. Ik ben alleszins aangenaam verrast en wie weet breng ik wel een hele lading mee terug naar Belgiƫ !

De Zoya nagellakken zijn te verkrijgen bij PrettyPolish voor €15  per stuk (aangezien we niet allemaal naar Amerika kunnen verhuizen).

Heb jij Zoya al uitgetest ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten