zaterdag 1 april 2017

Filmpje : YouTube made me buy it!

Dat beautybloggers niets meer zouden moeten kopen omdat ze alles opgestuurd krijgen, is een mythe. Wel, dat is bij mij toch het geval. Make-up kopen, is zowat een kleine hobby (don't blame me). Als er op YouTube dus zo'n product rondgaat waar iedereen dolenthousiast over is en het fijn vindt, wil ik dat product zelf ook wel eens testen, om te kijken of dat wel zo is. En daardoor bestond deze tag. Ik laat je vandaag de producten zien die ik door de 'slechte' invloed van YouTube gekocht heb.





Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Leuk! En goed dat het dan niet tegenvalt!
    Ik ben eens opgemaakt bij urban decay met dat oogpotlood erbij. geweldig inderdaad!! Maar ja, budget he... Bij kiko heb ik een goede vervanger gevonden, die kost volgens mij 5/6 euro, de intens colour eyeliner. Ook top!

    BeantwoordenVerwijderen