zondag 2 april 2017

Snapshot


Deze maand werd het lente ! Het weer speelde het spelletje nog niet zo mee maar we hebben wel een aantal zonnige dagen gehad (dat smaakt naar meer!). Ik laat jullie mijn maand in foto's zien.




Na Amerika was ik terug zo blond. Voor diegenen die het niet weten: ik ben geen natuurlijke brunette, mijn echte haarkleur is blond. Ik heb het ongeveer 3 jaar geleden bruin geverfd en ben er nog altijd heel tevreden van. Ik durfde in Amerika niet naar de kapper te gaan, schrik dat ik ineens kale plekken of stukjes groen in mijn haar zou zien. Dus het eerste wat ik deed toen ik terug thuis was: naar de kapper gaan. Wat was ik blij dat ik terug 1 kleur was!


De ene kan niet zonder de andere, dat kun je wel zien.


Buiten jobs zoeken, heb ik het ook heel leuk druk om met vrienden af te spreken. Ik heb ze 6 maanden niet gezien dus er is heel wat te bespreken en in te halen. En waarom niet multitasken en tegelijk gaan bowlen? 



Of bij Le Pain Quotidien gaan brunchen ? Alleszins een aanrader om eens langs te gaan. Het was mijn eerste keer maar het was er zo lekker. Ze zien me daar zeker terug!


Mijn broer werd een beetje gek van zijn lesvoorbereidingen, dus sleurde ik 'em mee naar Leuven om eens weg te zijn. Ik ging naar het labo om eens dag te zeggen, kocht daarna bij Di een aantal dingen en ging dus samen lunchen bij Domus. Ook al ben ik geen student meer, Leuven blijft toch ook altijd een beetje thuiskomen.


Ik hou van deze filter.


Eindelijk kwam 'Beauty & the Beast' uit, een film waar ik enorm hard naar uitkeek. Ik had een beetje schrik dat Emma Watson me de hele tijd aan Hermelien ging laten denken, maar dat was absoluut niet het geval. Zo'n mooie film en zoveel nostalgie dat terugkwam. Magisch!


Nog meer nostalgie terugvinden. Na het opruimen van mijn broer's kamer, kwam ik een hele doos met onze knikkers tegen. Vroeger was dit op de lagere school een echte trend, iets wat elke middag en speeltijd gespeeld werd. Ik kon me niet herinneren dat we er zoveel hadden maar blijkbaar dus wel, haha!



En toen stond ik plots in Duitsland. In Duitsland is het veel goedkoper om te gaan winkelen dus reed ik met de mama op een mooie zaterdag naar Aken. En inderdaad: we keerden terug naar België met een hele auto vol. Bij de DM (is zoals Kruidvat) heb ik ook een aantal make-upjes gekocht, die zien jullie binnenkort ook verschijnen!


Stiekem mis ik Amerika enorm. Mijn gastbroer gaf me voor kerstmis de typische maple syrup voor op wafels en pannenkoeken. Tijd om deze eens boven te halen !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie plaatsen