woensdag 3 mei 2017

Met mij mee onder de douche

Ja, je leest het goed! Je gaat met mij mee onder de douche. Uiteraard niet letterlijk. Ik laat jullie vandaag de producten zien die ik onder de douche gebruik. En pas op: het zijn er een heleboel. Je kan het al wel raden: ik gebruik niet altijd alles. Dit is echt het maximum als ik een me time dag heb. Scrubje, maskertje,... Benieuwd wat je in mijn douche kan vinden?


Laten we beginnen met de basics: de shampoo en de douchegel. Deze worden vaak afgewisseld, ik koop niet graag dezelfde dingen na elkaar (je kent me ondertussen: beautyblogger genen). Op dit moment gebruik ik de Balea Aloƫ Vera & Lime douchegel en de Expert Shampoo. Heb ik zin voor een conditioner en een maskertje, dan gebruik ik de Gliss Kur Ultimate Repair Conditioner en de Dove Oxygen Hydration Mask.



Mijn gezicht maak ik schoon met de Kruidvat SkinScience Gezichtsborstel in combinatie met Philosophy Purity Facial Cleanser. Een maskertje kies ik op basis wat mijn huid nodig heeft op dat moment. Heb ik veel onzuiverheden, dan gebruik ik graag een kleimasker; is het eerder lokaal, dan gebruik ik graag zo'n black head masker (zalig om zo al die zwarte puntjes eruit te zien komen!). Maar gewoon voor eens wekelijks, is dit Mud Therapy masker geweldig.


Mijn lichaam scrub ik voor het moment met deze Only You Freesia & Tangerine Body Scrub (geweldige geur, een aanrader!). Achteraf is goed insmeren de boodschap natuurlijk! Ook hier wissel ik graag af maar voor het moment gebruik ik deze Japanese Cherry Blossom van The Body Shop

lHet lijkt misschien heel wat (en eerlijk: het is misschien wel zo ja) maar zoals ik al zei: ik gebruik niet elke dag zoveel producten.

Wat gebruik jij onder de douche als je wat me time hebt ?

Stay gorgeous!

Anke

0 reacties:

Een reactie posten