zondag 21 mei 2017

Wishlist of the Month

Ook al ben ik flink wat aan het opmaken van beautyproducten de afgelopen maanden, er zijn nog altijd wel producten die mijn hartje doen sneller slaan als ik ze zie voorbijkomen in persberichten en op social media. Ik ben blogger en dan zullen zo'n dingen me altijd interesseren. Ik heb een tijdje geen wishlist meer gemaakt aangezien ik eigenlijk niet echt iets meer op het oog had. Helaas pindakaas, dat is bij deze wel weer het geval. Vandaag laat ik jullie graag mijn wishlist zien.




Laten we beginnen met wat al een tijdje op mijn verlanglijstje staat: de Bobbi Brown Shimmer Brick in Nectar. De Shimmer Bricks zijn statement producten in de beautywereld, er zijn maar weinig bloggers die geen Shimmer Bricks in hun collectie hebben zitten. Ik dus niet. Ik zag 'em in Amerika maar liet 'em voor de een of andere reden toch links liggen (waarschijnlijk had ik schrik dat het zou breken in mijn koffer eenmaal ik terug naar huis ging). En sindsdien krijg ik dit product maar niet uit mijn hoofd. Het heeft wel zijn prijskaartje en daarom ben ik er nog niet 100% zeker van of ik 'em wel degelijk zou kopen. Maar zeg nooit nooit ...

Ik heb iets met foundations de laatste tijd. Ik ben er een hele boel aan het opmaken maar kan het niet laten om research te doen naar foundations die ik in de toekomst zou willen testen. Zo eentje is de Urban Decay Naked Skin Weightless foundation. Ik hoor er zo veel goeds over dat ik 'em zelf wil testen en kijken wat 'ie voor mijn huid doet. Gelukkig is Urban Decay al ietsje bereikbaarder geworden doordat het merk bij Ici Paris XL wordt verkocht dus is de verleiding des te groter om daar eens te stoppen.

Wat dacht je van deze Miss Dior parfum? Een echte klassieker als je het mij vraagt. De laatste keer dat ik een parfum heb gekocht, kan ik me zelfs al niet meer herinneren. Dat zegt genoeg waarschijnlijk. Miss Dior parfums zijn altijd mijn cup of tea geweest en sinds ik van deze een staaltje heb gekregen (dat ondertussen al helemaal op is!), staat de full size van deze op mijn wishlist. Zo bloemig, zo fris, zo vrouwelijk. Jep, I want!

Als laatste hebben we het Make-up Geek x Katleen Lights Highlighter palette. Ik gebruik wel highlighter maar met mate aangezien ik zelf al een redelijk gecombineerde tot vette huid heb en ik er niet wil voor zorgen dat ik nóg meer ga glanzen. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen glansje gebruik op de juiste plaatsen op mijn gezicht! En toevallig is dit highlighter palette toch wel prachtig zeker! Een gouden, rozige en bronzen ondertoon in 1 palette, speelplezier verzekerd.

Wat staat op jouw verlanglijstje ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Mijn verlanglijstje is aardig vol, hoofdzakelijk MAC hoor daar niet van. Mooi artikel in ieder geval, met veel plezier gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen