zondag 2 juli 2017

Snapshot


De afgelopen maand was allemaal een beetje organiseren. Ik startte met werken, ging naar het concert van Coldplay en probeerde de warmte een beetje te overleven. Kijk je mee naar mijn maand ?





Na een aantal sollicitaties gedaan te hebben, zat ik de afgelopen weken op nieuws te wachten. En het was prijs. Bij 2 bedrijven zelfs, dat ik moest kiezen waar ik wilde werken. Het was wikken en wegen maar ik koos voor het bedrijf waar ik me meteen thuis voelde. Het enige wat ik nog moest doen, was mijn contract gaan tekenen.


Contract getekend, laat het werken maar beginnen !


Daar hoorde champagne bij uiteraard om het een beetje te vieren!



Dat het warm was de afgelopen dagen, moet ik je niet meer vertellen. Het was zweten. Ik heb het graag warm maar te warm, is te warm. Veel zin om iets te doen, had ik niet. Dus wat verfrissing buiten, een boek en voor de rest niets.


Alhoewel zo'n koude fruitsla wel kan smaken !


Elke dag zo'n haar alsjeblief! Met dank aan de nicht waar ik model mocht spelen voor haar examen. She nailed it.



Ik hou van quotes. Ze zijn persoonlijk, bevatten een waarheid en voegen iets rustigs toe. Voor vaderdag vonden we deze; een waarheid als een koe.


Mijn eerste werkdag was in 30°C (verklaart mijn rood glanzend gezicht). En ja: niet mijn gewone kleren maar een driedelig pak. Het is eens iets anders natuurlijk. Gelukkig zit ik wel in een constante temperatuur van 22°C. Maakt werken in zo'n hitte zeker aangenaam.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten