maandag 10 december 2018

Maybelline Instant Age Rewind Concealer 00 Ivory

Dé concealer waar iedereen zo gek op is : de Maybelline Instant Age Rewind. Waarom ? Wat is het geheim? Al veel over geschreven dus werd het toch ook eens tijd dat ik me liet verleiden. Ik testte 'em voor jullie uit.


Deze concealer was tot vorig jaar niet bij ons te koop. In Amerika vloog hij over de toonbank en ook in elke beautyvideo op YouTube zag ik deze voorbij komen. Maar gelukkig is hij nu wel te koop bij ons dus is dat niet ietsje makkelijker om eraan te geraken. Ik kocht de kleur 00 Ivory omdat ik mijn concealer ook een beetje gebruik als highlighter onder mijn ogen.

Het concept van deze concealer is eigenlijk anders als de andere. Normaal ken je concealers in een potje of stick vorm, of zelfs met een applicator. Hier is de applicator een soort sponsje. Met een draaibeweging pomp je zogezegd het product naar boven zodat de poriën tussen de haartjes van het sponsje gevuld worden met product. Is wel eens iets nieuws maar heel hygiënisch vind ik het niet.


Aanbrengen gaat weliswaar gemakkelijk, ook al denk ik dat het makkelijk is om al snel te veel aan te brengen. De substantie van het product is op zichzelf redelijk dik. Goed uitsmeren dus en nadien afpoederen zodat het gedurende de dag niet tussen de lijntjes onder je ogen gaat zitten. Ik heb van mezelf wel wat wallen. Ook al mag ik voldoende geslapen hebben en mijn liters water binnen hebben, ik heb nog wel wat kringen onder mijn ogen. Die wil ik natuurlijk weggewerkt hebben om een vermoeide blik te vermijden. Onderstaande foto bewijst genoeg, lijkt me. Ondanks dat het geen zalmroze kleur is (die normaal de donkere kringen het beste camoufleert), bedekt deze concealer toch ook mooi wat niet gezien mag worden. Ik heb wel een beetje het gevoel dat 00 Ivory net ietsje te licht voor mij is. Maar het lichte effect onder de ogen is er wel. Resultaat : meteen een wakkere blik !


Ik snap uiteindelijk wel waarom iedereen er zo'n fan van is. Echter is een klein beetje meer dan genoeg om je donkere kringen onder je ogen te bedekken. Ik zie velen onder de ogen 'halve manen' tekenen met de concealer, wat ik denk dat helemaal niet nodig is. Met een kleine streep, kom je al ver.

De Maybelline Instant Age Rewind kan je vinden bij Kruidvat voor €13,99.

Heb jij deze al geprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten