zondag 27 januari 2019

Snapshot


De eerste maand van het nieuwe jaar is nogal vooruit gegaan, al zeg ik het zelf. Is het nu omdat er in het begin van deze maand nog feestelijkheden zijn gevierd, of omdat het druk is op het werk ... I don't know. Wat ik wel weet is dat het nog maar net Oudjaar was en we nu al bijna februari zijn. Hier zijn mijn foto's van afgelopen maand.





Even een throwback naar kerst. Als jullie mij een beetje kennen, dan weten jullie dat Kerstmis voor mij dé feestdag is waar ik zo naar uitkijk elk jaar. En dat deed ik dit jaar opnieuw. Voor ik het wist, was het voorbij. Het was enorm gezellig met lekker eten en het spenderen van tijd met de familie. Dat het de eerste keer kerst was zonder mijn grootvaders, hakte er wel wat in. Hopelijk hebben ze hierboven ook goed gefeest ...


Na al de kerststress, was het tijd om eventjes te ontspannen. Daarom ging ik met mijn vriend naar een wellness, ik had toch vakantie. En of het deugd gedaan heeft ! Weliswaar gingen we op een zaterdag én was het ook nog de eindejaarsperiode. Gevolg: super druk ! Was te verwachten, volgende keer toch maar een beter momentje uitkiezen.


Oudjaar stond voor de deur. We hadden afgesproken om dit bij vrienden te vieren. Ik stond in voor het dessert. Mascarpone, petit beurre koekjes en rode vruchten : meer had ik niet nodig om een lekker dessertje op tafel te toveren. En of het gesmaakt heeft !


Hey there! 


En toen viel ineens onze centrale verwarming uit. Op een zaterdag morgen werden we wakker en stond onze ketel in alarm. Veel wijzer werden we van de foutmelding op de ketel niet, dus was het wachten op een expert om ons uit ons lijden te komen verlossen. Geen centrale verwarming = dus geen warmte én warm water ! Het was ons dus behelpen met de terrasverwarmers van de schoonfamilie (én dikke truien, vééééél dikke truien).


Op het werk niets anders dan trainingen en heen en weer geloop. Het zijn al een drukke paar weken geweest maar het is nog lang niet gedaan.


Ik was jarig ! Ik werd 26 op 8 januari en trakteerde de familie 2 lekkere taarten. En of ze lekker waren ! We hadden nog wel wat stukken over dus we konden 's anderdaags het feestje nog eens overdoen. Nu even focus op de fitness, genoeg taart gehad !


Buiten fitnessen is gezond koken part of the job. Aanschouw mijn pompoenstoofpotje. Lijkt misschien niet zo heel smakelijk in de pot maar dat was het wel ! Heel veel groentjes en vitamientjes, het kan in de winter maar helpen om over je winterdipje te geraken.


En plots stond ik op het autosalon. Een event waar iedereen al lijkt geweest te zijn, ik had er voordien nog nooit een voet binnen gezet. Ook al ben ik geen die hard fan van auto's, ik heb er wel enkele mooie exemplaren zien staan (helaas niet binnen het budget ...).


Een winter is niet compleet zonder sneeuw ! Het leek nog mee te vallen maar op de baan was het best wel gevaarlijk en zelf ben ik ook bijna verkeerd gevallen. Sneeuw is heel mooi om naar te kijken ... achter glas.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten