zondag 29 september 2019

Snapshot


Voor het moment lig ik weer met een geblokkeerde rug in de zetel, wat zoveel betekent dat ik de fitness en het huishouden even aan de kan laat liggen. Maar alles heeft zo zijn voordelen : betekent dat ik mij even kan focussen op mijn blog ! Door mijn vakantie in Porto is er niet veel online gekomen, maar ik wil het einde van de maand toch even afsluiten met een Snapshot. Kijk je mee ?




September begon goed : mijn Colourpop pakketje kwam binnen ! Colourpop is een goedkoop Amerikaans merk met prachtige producten. Het enige nadeel ? De douanekosten. Als je onder €25 blijft, hoef je niet meteen douanekosten te betalen maar als je weet dat zo 1 pallette €16 was, dan kom je snel aan €25. Ik nam de douanekosten er dan ook met veel plezier bij zodat ik een klein beetje meer kon laten overvliegen. Ze zijn in de test, binnenkort meer daarover !


Blijkbaar geeft mijn stuur af als het nat wordt. Na een regenbui kroop ik in de auto en reed ik naar huis. Toen ik thuis aankwam, zag zo goed als mijn hele hand zwart ! Het heeft wat schrobwerk gevraagd om dat zwarte van mijn handen te krijgen, maar gelukkig zie je er nu niks meer van.


We hadden nog een cadeaubon over van Unikamp. Unikamp is een grote winkel vol met decoratie, servies, koffers, etc. Aangezien ik de bon niet wou laten vervallen, ben ik op een avond na het werk eens gaan rondsnuffelen en kwam met deze kaarshouders naar huis. En een lantaarn, want die wou ik ook zo graag.


Een vriendin kwam bij me eten en bracht bloemen mee. Zo lief !




Met een collega trok ik een weekje naar Porto. Even er tussenuit en de wereld samen nog wat meer ontdekken. Ik had van Porto hele goede dingen gehoord maar wou het met mijn eigen ogen zien. Maar ik geef iedereen gelijk : het was er zo mooi, we hadden het zelf niet verwacht. De sfeer, de uitzichten en de steile straten (die ik absoluut niet mis!). Zeker een aanrader als je een citytrip wilt boeken !


De laatste dag van de zomer en wat beter dan een Moochie ! Samen met 1 van mijn beste vriendinnen ging ik naar Leuven en spendeerde er een goede tijd. Veel bij gebabbeld, een leuke tijd gehad. Nu de herfst volop in het land is, zie ik mezelf geen frozen yoghurt meer binnenspelen, wachten tot de lente volgend jaar.

September was alleszins een topmaand. Oktober heeft nog een laatste reisje in het verschiet en verder maken we het gewoon gezellig met een thee, een dekentje en een goed boek of serie. Laat de herfst maar komen!

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten