woensdag 28 september 2016

Colourpop KatleenLights Ultra Satin 'November

Ik heb niet veel make-up meegenomen naar Amerika. De producten die ik elke dag gebruik, plus iets meer van blush en lipproducten. En eerlijk ? Ik heb nog geen enkele keer full face make-up opgehad. Het is gewoon te warm om een heel gezicht aan make-up te dragen, het smelt er toch terug af. Wat ik wel dagelijks doe; is mijn eyeliner, mascara, wenkbrauwen én lipkleur. Ik bracht 2 lipkleurtjes met me mee naar Amerika waarvan eentje deze November is van Colourpop in samenwerking met KatleenLights. Deze vond ik de mooiste dus bestelde ik deze !


Een meisje/vrouw heeft 2 moods:  de nude kant en de meer vampy/sexy kant. Deze kleur behoort zeker tot mijn alledaagse nude kant. Ik had voordien al de Lippiestix uitgeprobeerd, een soort lippotlood. Deze zijn helemaal anders: deze kan je het best vergelijken met de liquid lipsticks, een van mijn favoriete formules als het tegenwoordig op lipproducten aankomt. 



De textuur is toch niet ietsje anders dan de andere liquid lipsticks die ik al uitgeprobeerd heb. Waar de anderen een soort 'verftextuur' hadden, is deze heel romig; het lijkt alsof je een soort crème opsmeert. Door deze textuur brengt de kleur ook heel makkelijk aan. Hij droogt niet direct op waardoor je kleine foutjes nog makkelijk kan wegwerken. Eenmaal opgedroogd, gaat hij nergens meer naartoe. Een drankje overleeft 'ie gemakkelijk, na een vettig hapje moet je 'em wel lichtjes bijwerken maar geloof mij: het is minimaal. Wat een prestatie ! Hij voelt comfortabel aan en gaat niet in de lijntjes zitten. Hij droogt mijn lippen ook niet uit.



Ik heb deze kleur meegenomen naar Amerika en heb er nog geen enkel moment spijt van gehad. Hij is zo gemakkelijk om aan te brengen en aangezien hij de hele dag blijft zitten, moet ik er ook niet aan denken om 'em bij te werken. Ideaal ! Katleen heeft een hele goede zet gedaan met deze lipproducten. De eerste weken na de lancering waren ze snel uitverkocht maar nu zijn ze weer aangevuld dus kan je je slag slaan!

De Colourpop Ultra Satin lipkleuren kan je vinden op de site van Colourpop voor $6 per stuk.

Wat vind jij van deze kleur ?

Stay gorgeous !

Anke 

1 opmerking:

  1. Superleuk om te lezen dat de liquid lipstick je zo goed bevalt! Ik heb namelijk onlangs ook een bestelling bij Colourpop geplaatst :) Ik kan al niet wachten om mijn kleurtjes te testen. Hopelijk zijn ze ook zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen