woensdag 4 januari 2017

Zoya Nagellak 'Vanessa'

Mijn vorige Zoya nagellak was een schot in de roos. Ik vergeleek de kwaliteit met Essie en OPI en dat voor een klein prijsje. En ook hier hoopte ik dat de kwaliteit hetzelfde zou zijn. Net zoals alle andere merken, kunnen de nagellakken onderling verschillen. De ene kleur dekt niet zo goed als de andere. Dat ik zo lyrisch was over dit merk, wilt niet meteen zeggen dat ik dat over alle kleurtjes ben. Deze in Vanessa ging in de test!



In vergelijking met Brigitte, is Vanessa een fellere kleur; feestelijker. Ik heb het gevoel dat ik wel meerdere van deze kleurtint in mijn collectie heb steken thuis en toch ... elke nagellak is anders (om maar mijn aankoop even goed te praten, haha!). Eigenlijk kan ik alles herhalen wat ik bij de vorige nagellak ook zei: brengt makkelijk aan, droogt snel en dekt goed in 1 laagje. Ook hier zat ik weer zonder base en top coat dus was het even afwachten hoe lang de manicure goed zou blijven. Deze chipte wat sneller dan de vorige, helaas. Maar ook hier weer: had ik die 2 extra stappen wel gedaan, dan had het waarschijnlijk wat langer goed gebleven.


Qua kwaliteit was deze nagellak ook zeker een schot in de roos. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze eigenlijk hier maar voor $9 worden verkocht. Dat is zowat te vergelijken met de prijs van Rimmel! Een nieuw merk dat naar Belgiƫ mag gehaald worden?

De Zoya nagellakken kan je vinden bij PrettyPolish voor €15 per stuk.

Iets voor jou, dit kleurtje?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtig kleurtje! Ik dacht eerst dat het knalroze was, maar dit is veel veel mooier! Malou x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is inderdaad meer naar de rode kant, is prachtig ! :D

    BeantwoordenVerwijderen