maandag 13 februari 2017

Benefit Roller Lash

Het is weer zover: de drie maandelijkse wissel van mascara. Normaal weet ik wanneer ik mijn mascara's moet wisselen als mijn ogen beginnen te jeuken doordat er teveel bacteriën inzitten. Deze keer was dat niet het geval, mijn mascara begon gewoon uitgedroogd te raken. Tijd voor een nieuwe ! Ik koos voor de Roller Lash van Benefit.



Ik zie je al denken: 'Zo klein?'. Klopt ! Dit is de mini-versie. Ik vond het net iets handiger om mee terug te nemen naar België. Dat is de reden waarom ik zo van mini's hou: je kan het product toch goed uittesten zonder de full size te kopen en als het je niet bevalt, ben je toch niet zo heel veel geld kwijt.

Ik heb al eerder een Benefit mascara getest (klik hier voor de review van They're Real!) en was daar zó tevreden over! Iedereen was daar tevreden over, dus was ik gewoon nieuwsgierig dat ik dezelfde mening zou hebben. Nu was deze aan de beurt. Hier hoorde ik ook goede dingen over, dus dat zei genoeg.



Een mooie zwarte verpakking met een roze rubberen dop voor betere grip. I like ! Het ziet er ook heel elegant uit. Het borsteltje is fijner dan ik verwachtte: gebogen met fijne, plastic tandjes. Ze staan ver genoeg uit elkaar om je wimpers mooi te scheiden. Ik was vooral benieuwd naar de lengte en het volume. Ook zouden mijn wimpers meer gelift moeten worden en zou de krul er langer in moeten blijven. Let's see of that really happens ...



Je ziet direct het verschil: wauw! De lengte, hoe ze gescheiden zijn, de krul... Het is er allemaal! Een klein tubetje misschien maar met een groot effect. Ik kan niet zeggen of ik They're Real! of Roller Lash nu beter vind. They're Real! gaf me iets meer volume maar ik vind het effect dat de Roller Lash me geeft, ook zeker niet slecht. Integendeel zelfs: het geeft me inderdaad - zoals de verpakking zegt - een open blik. Gedurende de dag merk ik wel dat de krul een klein beetje verdwijnt maar ik heb ook gewoon hele koppige wimpers dus dat is wel te verklaren. Verder blijft de mascara heel goed zitten, zonder af te brokkelen of te vegen. Jep, ik ben fan !

De full size Roller Lash kan je vinden bij Galeria Inno voor €26,50.

Welke mascara gebruik jij voor het moment?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Ik zou die ook echt eens willen proberen, maar de prijs houdt me echt tegen. Handig dan een mini!
    groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen